Se anunţă o vreme caniculară şi dacă este să ne gândim la o băutură naturală, la care merge şi gheaţă, eu m-am gândit la un ceai cu arome ce te duc cu gândul la o plajă tropicală.

Eu m-am gândit la un ceai de căpşuni cu aloe, special pentru dimineaţa, când este între frig şi cald, pentru a ne pune pe picioare şi de a avea un start bun în zi.

Mai pe parcursul zilei putem încerca acelaşi ceai dar de data asta să nu fie negru, întrucât are cofeină şi nu mai putem adormi. Nu sunt fană unui ceai amestecat, spre exemplu , un ce-ai de căpşuni, apoi un ceai de mentă, apoi alt tip de ceai, etc.

Consider că este la îndemâna tuturor şi nu cere prea multe pretenţii, putându-se combina cu diferite prăjituri.

Am ales să dau exemplu ceaiul de căpşuni cu aloe , întrucât este şi vremea specifică acestui fruct şi este o combinaţie inedită, pentru mine.

Ce spun despre acest ceai:

Având la baza ceai alb Show Mei, acest ceai îmbină gustul savuros al căpşunilor cu beneficiile aloei vera. Ceaiul alb este cel mai apreciat ceai datorită procesării sale minime, ce are ca rezultat un conţinut de nutrienţi mult mai mare decât la ceaiurile negre sau verzi. În timpul procesului de producţie a ceaiului alb, frunzele nu sunt lăsate să oxideze, ele rămânând practic mai aproape de starea lor naturală, evident şi cu o cantitate mai mare de antioxidanţi.